Thursday, October 14, 2010

Nurul izzah agenda anwar.. Siapa dalang adegan ini..

Dalam kekecohan yang dialami oleh Nurul Izzah, Anwar Ibrahim masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan dalam isu pencalonan Nurul Izzah sebagai timb.presiden PKR.. Keadaan ini jelas pemilihan PKR ini telah dirancang dan Dalang dalam PKR telah mengatur siapa yang akan menerajui parti tersebut..Nurul Izzah dilihat hanya sebagai boneka dalam percaturan yang telah dirancang oleh dalang PKR..

Keadaan in semakin pelik apabila pencalonan daripada semporna sabah  yang sebelum ini dikatakan salah satu bahagian yang mencalonkan izzah, tiba-tiba bersuara menafikannya.. Md Abdul Wahab mengatakan bahawa cabang PKR Sempoerna telah mencalonkan Azmin Ali untuk jawatan Timbalan Presiden dan bukannya anak perempuan Anwar Ibrahim.

Alahai......dimanakah benarnya berita yang mengatakan bahawa Nurul Izzah Anwar Ibrahim telah layak bertanding untuk jawatan Timbalan Presiden?


Kenapa wujud pembohongan di dalam pencalonan PKR? Apakah hak kepimpinan PKR untuk menolak hak ahli-ahli akar umbi PKR? namun, seperti biasa dalam PKR anwar adalah segala-galanya. so, semuanya ikut ckap anwar.. tpi xpastila siapa yang anwar nak..

Kita tunggu ja lepas pemilihan nanti, sapa menang tu la orng anwar, sapa yang nak mencabar dia dan konco-konconya. suma kan tendang.

0 comments:

Post a Comment